Se enkelt indlæg
Gammel 27-08-2011, 19:20   #25
archibald
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2009
Indlæg: 117
Styrke: 15
archibald er ny på vejen
Til MTVRV1.

hvordan pokker har du kunne gå på kontanthjælp i 30 år
det er godt nok mig en gåde


Det var kendt for kommunen at jeg var "skadet", de overtog forpligtelsen da jeg var barn. Det tog dem over 10 år før jeg blev sendt til psykolog . Grunden til at jeg kunne være på kontanthjælp i så mange år er at sagsbehandlere bla har skrevet at jeg var jobsøgende ( og dermed refusion fra staten ). Har aldrig været i stand til at søge et job (hvilket Sb godt vidste), aldrig skrevet et cv, men den økonomiske gevinst ved at parkere mig vejede højere end at hjælpe mig.

er der virkelig ikke en sagsbehandler som har taget stilling til revalidering flex eller pension
samt har du boet i den samme kommune i de 30 år.


Jo efter 20 år kom det på tale med revalidering og arbejdsprøvning, jeg skulle arbejdsprøves 37 timer pr uge fra start, og det kunne jeg altså ikke magte og derfor røg revalideringen.
På intet tidspunkt er der nævnt flex eller pension, indtil jeg selv nævner pension sidste år.

så bære du nok lidt af skylden selv
man bliver jo nødt til selv at være aktiv, for at finde en løsning


Før du udtaler dig så nedladende , burde du måske være lidt medmenneskelig, tror du virkelig at jeg bare har sagt: YES jeg skal være på kontanthjælp.
Der var/ er muligvis en årsag til at jeg ikke kan fungere på arbejdsmarkedet. Og jeg har været mere end aktiv i at holde mig i live og overleve , og jeg havde ikke også energi til at holde jobcenter olign i ørerne, med afklaring . Passiv har jeg ikke været for jeg lever stadig, selvom odsene var imod. Har svært ved at forestille andre have klaret livet med det som jeg har med i rygsækken, jeg er en ENER, og jeg er Stolt over at have klaret så meget.
At jeg så er nået til en erkendelse at jeg ikke bliver selvforsørgende (jeg er måske langsomopfattende )og derfor selv søger Fp, berettiger ikke til at jeg får ordentlig / rimelig sagsbehandling.
Du lyder næsten som de utallige sb jeg har haft gennem årene, selvom de havde sagsakter reagerede de næsten som dig(men de havde jo også økonomien at tænke på), du rådgir / kommenterer i et forum med fælles interesse.

Du skrev også tidligere:
tør vædde på der ikke kun er en som har truffet den beslutning
men du får ikke at vide, hvem der har truffet den beslutning ud over det er som regel et pensionsnævn


Og der fik JEG jo ret, og nu har jeg det både på bånd og skrift, der var kun en person til at behandle/afgøre , og JEG fik navnet på hvilken sb det var. Stik imod din kommentar.

Sidst redigeret af archibald; 27-08-2011 kl. 19:32.
archibald er ikke logget ind   Besvar med citat