Se enkelt indlæg
Gammel 03-08-2011, 22:50   #5
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Altså; !!!

Jeg BLEV INDSTILLET til pension 3 GANGE af 3 FORSKELIGGE SAGSBEHANDLERE i Hillerød kommune. ALTSÅ EFTERT § 18.

3 Gange afslag, og først sidste gang hjemvidst af Nævn.
Min visitation/indstilling/samlet vurdering ligger under tråd "Magtmisbrug". (alle 3).
Bare for at se, hvad en kommune, kan komme afsted med.

Så alt kan lade sig gøre fra Hillerød Kommune.

Det ingen kan læse af artiklen er, at job-centrets lægekonsulent, i store træk holder sig til vejledningen for lægekonsulenter, men...

Der sidder en anden LÆGEKONSULENT "Carsten Herfeldt" med i beslutningssamrådet!

Han har TIDLIGERE været lægekonsulent for DSB, og blev kritiseret for tilsidesættelse af speciallægers vurdering og diagnoser, som han med et strøj tilsidesatte.

Blev derfor meget begrænset i sin rolle, efter møder med ledelse mv.
Om han blev fyret, eller selv sagde op, ved jeg ikke, men...Hillerød er meget glade for ham.

Det skal dertil siges at min sag blev vendt jævnligt af hele job-centret for løsning(og det var ikke den eneste), da samrådet desværre er modspiller, og ikke medspiller i disse sager.

Sagsbehandler kunne heller ikke få nærmere præcisering af mangler eller andet, da kommunen hver gang bruger de store dækkende formuleringer, hvor de kan slippe afsted med at tilkende til selv halvdøde.

Vedr. død; Kommer der en historie om dette senere, der virkelig understreger Hillerøds kommune metoder!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat