Se enkelt indlæg
Gammel 02-08-2011, 15:01   #62
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Så sidder jeg med nogle af de sidste "mangler" i rp'en... Jeg har gennemgået ALT. Tjekket rp mod opfølgningsplaner, statusattester, det jeg selv blev bedt om at skrive til rp'en... Ja ALT!!! Sådan en ting som at der er udeladt nogle få linier fra forrige status attest, har jeg skrevet ind. For MIG er det vigtigt at der noteres at jeg har haft 16 job på 15 år, og dette manglede. Jeg har ordret efter status rapport bedt om at få dette indført! Måske ikke vigtigt, men JEG vil have det skrevet.

Nu sidder jeg med det allersidste - nemlig samlet vurdering. Sb skriver således:

"Med henvisning til helbredsmæssig beskrivelse vurderes, at arbejdsevne er varigt og væsentligt nedsat i forhold til det brede ordinære arbejdsmarked, hvorfor tilbagevenden til arbejde på ordinære vilkår vurderes udelukket og X vurderes berettiget til at blive visiteret til fleksjob jf. Lov om aktiv beskæftigelsesindsats (LAB §69-70 jf. nedenstående redegørelse iht LAB §70 A"

(Der kommer derefter 4 punkter med grunde til ovenstående, hvorefter der skrives):

"Der vurderes behov for en afprøvning af funktionsniveau i arb. sammenhæng mhp en beskrivelse af, om og hvordan x restarbejdsevne kan udnyttes i arbejde på fleksjobvilkår. Herunder afklaring af realistisk timetal, under hensyntagen til psykiatrisk begrundede begrænsninger samt øvrige skånehensyn i forhold til eksempelvis arbejdets tilrettelæggelse.

Den påtænkte afprøvning vurderes at kunne ske via forløb hos REVA. Afprøvningsforløbet vurderes at blive længerevarende, hvorfor der ikke vurderes yderligere forlængelsesmuligheder efter SD'lovens § 27 stk 1"

Er det HER jeg skriver at jeg anmoder om forlængelse efter 27.1.4 på foranledning af lægepapirer samt sociallæges og sb's vurdering? Vil derefter skrive indholdet af §, selv om de selvfølgelig kender det. Skal jeg evt henvise til de sider i rp'en som støtter op om netop den §? Er der evt andet jeg kan gøre? Jeg har udfyldt nogle funktionsskemaer, som jeg afleverer til psykiater. Skal jeg vedlægge dem, eller gemme dem til jobkonsulent og REVAs vurdering?

Ved ikke om I fortår hvad jeg mener... Jeg ser tal og bogstaver overalt og ryggen og hovedet driller.. Så spørg endelig....
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat