Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2011, 21:50   #1
Tullepigen90
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tullepigen90s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2010
Lokation: Jylland
Alder: 33
Indlæg: 113
Styrke: 14
Tullepigen90 er ny på vejen
Post Personlig hjælper

Hej :-)
Jeg er handicappet og jeg kan ikke klarer mig selv, så jeg har personlige hjælper ansat (aflønnet af kommunen). Jeg er dog kommet ret meget i problemer. For 2 år siden ansatte jeg en kvinde som hjælper. Det har gået fint, men her det sidste halve år er gået rigtig skidt. Hun er blevet "den tavse", hun siger ikke ét eneste ord når hun er på arbejde og taler jeg til hende er det "ja/nej" hun svarer. Hun er virkelig umulig at føre en snak med. Hun virker ikke særlig intresseret i mig eller hendes arbejde og alt hendes arbejde skynder hun at få overstået, så hun kan gå ind i "personaleværelset" og sidde ved sin computer. Meget af det arbejde hun skal gøre for mig er meget sjusket og kun gjordt halvt. Vi har meget dårlig kemi og alt er bare gået i hårdknude.. Jeg har det indtryk at hun kun er hjælper for mig fordi det er nemme tjente penge OG ikke fordi hun elsker jobbet eller brænder for at hjælpe mig til en bedre hverdag

Her for nyligt døde min farfar som jeg havde et meget tæt og specielt forhold til. Mine forældre havde fortalt at jeg var meget ked af det og de bedte hende så inderligt om at tage sig godt af mig, men hun nævnte ikke ét eneste ord! Jeg lagde i min seng og græd som pisket, men hun gik bare ind i et andet rum og læste i BILLED-BLADET

Både mig selv og også mine forældre har taget alvorlige snakke med hende om hendes opførsel. Det hjælper også en uge, men så er det det samme igen..
Jeg har været inde at kigge i reglerne og man kan jo KUN fyre sine hjælper hvis der er en grund og inden du kan fyrer dem skal de have advarsler.
Er der nogen her på k10 som har et god råd eller kender til reglerne? Håber virkelig nogle kan hjælpe mig. Jeg har helt mavepine inden hun skal komme og mine forældre kan ikke tage hjemmefra, da jeg er meget utryg ved hende og mine forældre har ikke tillid til hende.. Hmm, hvad gør man!?
__________________
Mvh.
Nanna - (Tullepigen90)

Førtidspensionist pr. 1/11-2008
Tullepigen90 er ikke logget ind   Besvar med citat