Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2011, 20:58   #57
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Takker for støtte det har jeg vist osse brug for lige nu.

Men lige en opdate af situationen som den ser ud lige nu.

Lige en opdatering fra Week-wnden

Har desværre osse fået gulsot,( ligner en kineser fra tegneserier)

De mener at der er en forsnævring af gallegangene og det er det de vil undersøge om der er og hvordan man skal lave et insgreb.

Mogens ringede til syge huset i morgen, til det ambulatorie hvor mi sag ligger PT. fik at vide at vi skulle komme der ud og fastende, det gjorde vi så, blev der fra sendt ned for at få taget nogle flere blodprøver til mine lever tal.

Vidre til afd, organkirugs afd (Akut Modtagelse), hvor vi snakkede med en forvagt,jeg skulle forsat faste for hvis jeg skulle ned og have lavet en ultralyds scanning af maven.

På et tidspunkt bliver det for meget for mig så jeg skal ligge ned og i det samme er der en sygeplejske som spørg om jeg er dårlig,siger til hende at jeg gerne ville ligge ned ,bare på en briks,det er da ikke noget problem og fluks har jeg en seng, med dyne og det hele,jeg er jo vandt til at ligge mig flere gange om dagen.

Jeg skulle så have et drop,med sukker og salt vand, men alt i alt så skal jeg møde i morgen på afd.kl8 til en akut ultralydsscanning af maven.

Mogens var kørt hjem til Victor for jeg "lå" jo bare der aligevel,og fik mere og mer ondt uden mad.
Nå men enden blev at jeg ikke blev udskret endnu, men kunne tage hjem, så ville hun bede personalet om en schanwic inden jeg kørte for jeg ikke skulle med en tom mave.

Dælme om ikke jeg fik varm mad med jordbærgrød til dessert.
Det kalder jeg godt nok service.

Nu har jeg det sådan at det kniber gevaldigt med at sove om natten, så jeg tænkte det nok var bedst at tage hjem og så faste fra midnat,på syghuset kan man jo ikke bare rende rundt om natten og smøge den, som jeg kan hjemme
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat