Se enkelt indlæg
Gammel 07-07-2011, 21:22   #6
Hanstad
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2010
Indlæg: 20
Styrke: 14
Hanstad er ny på vejen
Hej og tak for svar.

Jeg kan ikke få kontanthjælp fordi jeg har 2 x 30 t. kr. låst fast i virksomhedsobligationer og der må ikke hæves før 2012 og 2013. Hvis de gør bliver de beskattet med 70 % men jeg bliver alligevel belastes for 60000 i indtægt. Det betyder så minus kontanthjælp i efterfølgende måneder selvom jeg kun får 18.000 i hånden.

Jeg får ikke sygedagpenge og ingen anden offentlig forsørgelse. Kan slet ikke se, hvorfor dælen jeg ikke skulle få løn for de timer jeg er i praktik. Det svarer jo til mindre end kontanthjælp og sygedagpenge (

Efter disse 19 ugers praktik blev jeg lovet at kommunen ville lytte på den rapport der kommer fra psykiatrifonden, der har været aktør. Idag modtog jeg brev fra kommunen om, at de IKKE ville følge deres anbefalinger og at det suverænt var dem der bestemte hvad der videre skulle ske.

Det er JobCentret i Høje Taastrup Kommune og chefen hedder Jes Arlaud. Han har set sig virkelig ond på mig og nu skal jeg bare ha fra den værste side.

Hvorfor forstår jeg ikke - kan kun konstatere, at de har en enorm magt sådan et JobCenter (

Mvh.
Jacob
Hanstad er ikke logget ind   Besvar med citat