Se enkelt indlæg
Gammel 05-07-2011, 10:19   #4
nolle123
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Lokation: Holstebro
Indlæg: 37
Styrke: 13
nolle123 er ny på vejen
Jeg synes da lige jeg ville komme med SB uddtalelser....

Jeg skrev em mail til dem at jeg gerne ville vide hvornår der kunne være en klargøring klar?
Derefter skrev jeg at jeg ikke kunne bruge deres omstruktureringer/sygdom/ferie i mit forløb, og eftersom det andet tog 3 måneder, ja så måtte det her kunne køre noget hurtigere, også idet kommunen ik burde sylte min sag.. Også det med svarfrister fra DERES sider ville være overskredet med flere uger!!!
Til sidst valgte jeg at skrive at jeg snart så mig nødsaget til at klage over sagen.

Jeg mener ligesom jeg har gjort lidt for hende, og ligesom så spurgt til hvornår den kunne være færdig, og ik mindst givet hende den chance for IKKE at klage!

Der kom så dette tilbage hvilket jeg synes er helt helt i vejret...
Jeg sender beskrivelsen til dig pr. post i dag.

Du beskriver at du ikke kan bruge vores omstrukturering, sygdom eller ferie til noget ifht. din sag.

Det kan jeg godt forstå, det forholder sig dog bare sådan at der i ovennævnte perioder ikke bliver foretaget sagsomdeling, da det er et vilkår som både kollegaer og borgere er underlagt.

Du nævner at du synes der er gået lang tid før den endelige beskrivelse af arbejdsprøvningen lå færdig.

Jeg vil gøre dig bekendt med, at din periode i afklaring, har ifht. Vores praksis på området været væsentlig kortere end normalen. Hvad angår færdiggørelsen af beskrivelsen må jeg bede dig rette henvendelse til virksomhedskonsulenten ifht utilfredsheder, da det ikke er mig som udfærdiger beskrivelsen.

Du beskriver ligeledes at du føler dig nødsaget til at klage til højere instanser, hvilket du som borger har ret til.
nolle123 er ikke logget ind   Besvar med citat