Emner: Skrald!
Se enkelt indlæg
Gammel 24-06-2011, 08:29   #12
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej herinde.

Det kunne måske også være et bedre samfund, at man rydder op efter sig selv på såvel veje som strande, dvs. ikke tror, at fordi man smider noget ud af bilvinduet bliver det puf væk, el. at stranden er ren næste dag, når man ikke tager sit skrald med.

Hvem søren rydder op efter dem hjemme hos dem selv?

Ja, der skal sikkert være nogle importerede au pair hos nogle, og Pind vil jo udvide dette koncept til andre områder. Men samme mennesker ser ingen sammenhæng m. dette koncepts udnyttelse af mennesker på den anden side af jordens dårlige situation og de lukkede grænser, som VKO skubbet kraftigt frem af DF har gennemført de sidste 10 år.

Eller måske bare mener, det har man andre til. Men det passer jo fint sammen med politiske holdninger, som siger vi ikke har råd til velfærdsamfundet, de rige kan købe sig fra alt (nu også at springe over køen i f.eks. Legoland), de svage må yde før de kan nyde, for det er pengenes og dermed magtens sprog, og ikke menneskelighed og solidaritet, der skal være limen i DK.

PS til Karo, kunne jeg anmode om en flyverløjnant el. samme af første grad, et erhverv jeg desværre ikke har afprøvet i mit liv, men hvor jeg virkelig skulle mønstre ressourcer for de barriere jeg har for højder.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake

Sidst redigeret af gunvor; 24-06-2011 kl. 09:00. Årsag: PS til Karo
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat