Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2011, 10:43   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
http://www.boligportal.dk/lejligheder.html

Her kan du søge lejligheder ud fra landsdel postnr pris og størrelse.

For sjov tog jeg lige en 3 værelses til max 3000 i mit postnr, og der dukkede faktisk en op til 2500, som oven i udlejes straks, så tog jeg en for regionen og der dukkede en del op.

Så der kan du sagtens finde en billig bolig.

Dog vil jeg advare dig, vær meget påpasselig med lejekontrakten, flyt ikke ind før den er underskrevet... kender en ung og noget naiv pige der har dummet sig godt og grundigt på den bekostning, lejligheden for inden der dummede hun sig også, der var kontrakten ikke lovlig og krævede ting som en lejekontakt ikke må kræve.

Så pas på dig selv, og sørg for at læse kontrakten ordentligt i gennem inden du underskriver, lige så bør du tage billeder af fejl og mangler samt af lejligheden generelt inden du flytter ind.
SAMMEN med udlejer, bør lejligheden gennemgås for fejl og mangler inden indflytning, meget gerne med en afkrydsningsliste hvor du får en kopi, så du ikke risikere at hænge på skader som du slet ikke er skyld i.

Det gør min far altid både for hans egen skyld og lejers skyld, den gamle har en liste der krydses af på, også for at hvis der er ting han har glemt at få i orden efter tidligere lejer, så kan han få det brakt i orden, men det nu ikke så tit det sker for ham, for han gennemgår altid lejlighederne ud fra listen også ved fraflytning og igen når lejer er flyttet, og inden en ny flytter ind for at være helt sikker, men prisen af hans lejligheder er så også efter at der er styr på tingene. Hos ham finder man ikke noget under 4000 og de fleste koster 4500 i et ellers billigt område hvor man uden de store problemer kan finde tilsvarende til 3000-3500 (men der er så sjældent ordentligt styr over sagerne hos hans kollegaer i samme område)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat