Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2011, 21:48   #15
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ihhh altså, nensypigen, du ska da vist på "kursus" herud på bøh landet hvor jeg bor

Herude er højeste mode gummistøvler og arbejdshandsker OGSÅ når man lige står og mangler en liter mælk og må en tur til Staden/byen 7 kilometer herfra

Jow jow, man er et ømt syn

Hm, nensypigen, jeg kan sagtens forstå dig, at det er rart at føle sig velsoigneret, velklædt mv MEN må altså have lov at sige, det ER ikke ensbetydende med at man SKAL være iført mærkevaretøj fx.

Det er også i min verden, helt klart et spørgsmål om selvtillid og stil, som jo gerne skulle være helt din egen, uanset hvad moden dikterer ikk´

Det handler simpelthen om, at du skal tænke i andre baner og så ska du se, så går der såmænd helt sport i det.

Kan også varmt anbefale genbrugs butikker, dengang de dukkede op, for mange år siden, ja, da havde disse butikker måske lidt "klangen af" at være for de fattige, dem der, helt derude der -desværre- ikke kan nåes(men de er jo stadig mennesker ikk) -men skal da hilse og sige, at disse butikker i dag langt fra har dette ry, tværtimod

Desværre er det sådan for mig, at jeg ikke kan så gevaldigt meget med mine arme, såå...en damefrisør er nødvendig, suk! -og jeg HADER simpelthen når mit hår ikke er ok, usoigneret efter en dag eller to i sengen fx, når kadaveret ikke lige vil som jeg vil, suk såå...derfor, jo, en damefrisør er noget nær den eneste "luksus" jeg sparer sammen til -men til gengæld undværer jeg gerne noget andet for dette.

Sååå....ret ryggen du, frisk mod og kast dig ud i DIN personlige stil -ja, du er måske endda med til at SKABE den nye mode, hvem véd -moden kommer jo ofte fra græsrødderne ikk

Hilsen brokkerr..ven fra brakmarken, der lever det simple liv(men til gengæld, sparker hornene af en ko eller to og nyder maden incl hjemmedyrket blommevin )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat