Se enkelt indlæg
Gammel 22-05-2011, 11:18   #73
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg har stået på hovedet i regler og love, men når der er tale om tandlægebehandling, så er der en bunke skuffe regler som man IKKE kan få sort på hvidt. Og som åbenbart er forskellig fra kommunen til kommune.
Det er jo netop det der er problemet, at det hver gang er en individuel vurdering, som kommunerne skal lave.

Men min tanke var, at hvis nu jeg (eller en anden), inden for det nærmeste års tid stod i en situation, der ligner din, og får en helt anden vurdering fra sin kommune, så kan man gå videre med den til socialminister, medier m.m. med spørgsmål om, om det er rimeligt, at der i et lille land, som Danmark, er stor forskel på hvad man kan få hjælp til.

M.h.t. at sende dokumentet i et brev, så sender jeg gerne 2 frimærker til dig, til dækning af porto og kopi.
Er der ikke noget med, at frimærker kan bruges som betaling, eller kan man evt. få penge for dem på posthuset?

I så fald ku' du jo forlange, at dem der vil have dit brev tilsendt, de sender lige 2 frimærker.

Havde 20-kronerne stadig været sedler havde det været nemt lige at smide en 20'er i en kuvert til dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat