Se enkelt indlæg
Gammel 21-05-2011, 22:00   #61
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser

Der står i konklusionen at jeg har faste udgifter for 8710 kr og mine indtægter udgør 15229 kr. Hvilket udgør et rådighedsbeløb på 6510 kr.

Kommunens rådighedssats er..

Enlig 3920 kr

barn 1000 kr

barn 1000 kr

barn 800 kr (fordi han er over 7)

Så ialt bliver det 6720 kr, og har derfor et MINUS på -210 kr om måneden, hvorfor jeg IKKE selv skal betale noget!
Det brev gad jeg dælme godt have en kopi af.

Men jeg sidder da godt nok og får en sær fornemmelse af, at der bliver udøvet forskelsbehandling på kh'ere og fp'ere.

Jeg har jo flere gange søgt om hjælp til tandlægeregninger mens jeg var på kh (og fik hjælpen flere gange, typisk når den var oppe omkring 4-6.000 kr.), da blev der beregnet et rådighedsbeløb på 4.000 kr., børnene blev der taget højde for ved at man ikke regnede div. ydelser vedr. børnene med, men der blev aldrig nævnt nogen om rådighedssats vedr. børn.

Så vidt jeg kan se, så'n med simpel hovedregning, så har man ikke medregnet familieydelse m.m., som du får hver 3. måned, er dette korrekt helenekr?

Jeg var ellers blevet enig med mig selv om, at det ikke kunne svare sig, at søge om hjælp til tandlægeregning nu hvor jeg er fp'er, men den skal da liiige genovervejes.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat