Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2011, 10:14   #8
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Åhhh Ragdoll altså...

Har selv stået nogenlunde i samme situation... Desværre...

Jeg henvendte mig i familieforvaltningen/socialforvaltningen og søgte om akut bolig. Dette var i begyndelsen af december 2010. jeg blev godkendt ca 1 1/2 måned efter - og er netop flyttet ind i en billig bolig i en boligforening. Den er ikke særlig stor, men det er dog 2 værelser - og jeg må have mine dejlige katte her, hvilket betyder ALT for mig...

Jeg snakkede med min SB hos forvaltningen mange gange - han gjorde ALT han kunne for at hjælpe mig hurtigt igennem. Vi snakkede også om det med at jeg var så tæt på at blive hjemløs og hvad jeg evt gjorde med post. Han fortalte at man kan lave en special aftale med Post Dk på det posthus man tilhører - og er der ikke mulighed for sådan en midlertidig aftale, kan man selvfølgelig få postboks.

Jeg syntes da det er skræmmende at høre at kommunen evt åbner ens post hvis man får adresse hos dem. Hvad så med ens rettigheder? Ikke engang en partner må jo åbne ens private post...

Ønsker dig og din familie masser held og lykke - og sender dig et kæmpe - ved godt det ikke hjælper på jeres situation, men vi er mange der kan følge jeres frustration...
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat