Se enkelt indlæg
Gammel 27-04-2011, 15:16   #13
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Shi... en historie.

At kommunen har handlet som de har overrasker min ikke det mindste, hvad kommunerne angår tror jeg, jeg er umulig at overraske, jeg er hærdet efterhånden, jeg har lært at selv ikke den vildeste fantasi, er en grænse for dem.

Nej det er chokker mig er at du har været ved så mange læger speciallæger tandlæger og jeg skal komme efter dig, og de har tilsyneladende alle sammen spillet efter din kommunes pipe (som minimum åbnet huller til kommunen, så de kunne fortsætte deres besparelser) Det chokker mig at der tilsyneladende ikke er nogen professionelle som har grebet ind og RÅBT nok er nok nu.... DET ryster mig i min grundvold.

Altså fejl, kan ske det trods alt mennesker, en 2 måske 3 gange med SÅ mange gange som du har været ude for, at ikke en af dem har overholdt deres lægeløfte FØJ.

Dog den der med at hvis du havde ondt i knæet, det må du endelig ikke bilde dig selv ind, nok fik jeg ca 1½ år efter langtidssygemelding en operation (jo jeg havde været ved læge flere gange men det skulle da bare arbejdes væk, og ind til da kunne jeg da lige æde en masse gigtmedicin... flot så, heldigvis skiftede jeg læge (igen) til en læge der tager fysiske symptomer meget alvorligt, desværre er han så til gengæld en bæ med psykiske problemer... jeg kan åbenbart ikke få lov at have bække dele)

Jeg holder aldrig op med at have dårlige knæ fandt de ud af, operationen skulle til for at finde ud af hvad der var galt, og det fandt de så ud af, det er en fedtstreng som sætter sig i klemme hvilket den gør fordi jeg er hypermobil (overstrækker) de klippede den over og så fik jeg ellers besked på at når OP´en var helet op, ville den streng begynde at genere igen inden for 3 år, fordi den vil vokse sammen igen, så lang tid fik jeg ikke lov at vente mindre end 1 år efter generede den igen (men det jo ikke lægernes fejl)

De kan godt klippe den over igen, og igen og... men det vil danne en masse arvæv og til sidst vil det koste mig et nyt knæ, hvilket de kære læger jo så helst ikke vil (det vil jeg nu heller ikke, ikke fordi jeg ikke vil have knæet, men fordi jeg ikke orker at skulle i gennem måske 10 operationer, måske endda flere, før jeg når så langt, at stort set ikke at kunne gå i 2-3 måneder, med en masse smertestillende og ikke mindst smerter... jeg orker det simpelthen ikke)

Godt nok har jeg ikke fået besked på at blive opereret igen, men det er fordi kommunen har besluttet at jeg slet ingen knæproblemer har, de eksistere ikke i deres verden, og de er hamrende ligeglade med hvad lægerne har sagt, så ligeglade at de end ikke gider sende mig til en speciallæge med det (ikke at de vil få en pind ud af det, for det kan ikke ses på en scanning, så den pågældende speciallæge vil være tvunget til at tro på det de fandt ud af under OP´en... det ville være spild af penge og tid)

Det er nævnt kort i min RP at jeg har været opereret, det er alt, alt lægeligt dokumentation omkring det har de helt fjernet fra min sag (så det jo heldigt at jeg selv har det liggende) Hvilket jo så selv sagt betyder at mine skånebehov i den forbindelse heller ikke er beskrevet nogle steder, de har NÆGTET at beskrive det (nu har jeg så selv gjort det, men også det har været en sej kamp at få lov at have liggende i min RP)

Så nej det er ikke nødvendigvis nemmere bare fordi det er noget helt simpelt og betalt af en anden kasse end kommunens egen.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat