Se enkelt indlæg
Gammel 16-04-2011, 19:08   #24
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Den jævne mand på gaden synes næsten altid at græsset er grønnere på den anden side.

Jeg får allerede medicin, høj antipsykotisk dosis endda, jeg kan ikke tåle mere. Jeg er lige kommet ud af antidepressiv som ikke har haft nogen effekt og som blot gjorde livet mere surt for mig.

Jeg har før kunne klare relativt mange timer om ugen. Men lige siden de i Folketinget snakkede om mit forsørgelsesgrundlag er jeg bare blevet mere og mere syg.
Ja, sådan er vi vist alle indrettet .. men jeg tror ikke at der er nogen der vil bytte med dig...

For et lille stk tid siden skrev du et smadder fornuftigt indlæg... du havde kontaktet konservative presse eller sådan noget... og der kunne du godt indse at du var lidt galt på kareten...

Nu er jeg en del år ældre end dig... så min pension er ikke i fare.... men ved du hvad.. det er din heller ikke.. Du har jo ikke fået en tidsbestemt pension..
Kan du ikke forestille dig hvilket ramaskrig der vil blive hvis regeringen piller ved allerede uddelte pensioner eller flexjob....

Og ved du hvad... jeg har skrevet det til dig før.... du skriver smadder godt... så kunne du ikke finde din positive side frem og skrive et indlæg hvor vi kan trække lidt på smilebånden sammen .. istedet for at male fanden på væggen...
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat