Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2011, 15:38   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha, i dag ringede tandlægen for at høre om jeg ikke liiige kunne komme i dag kl 12.30 (havde ellers tid på Fredag), men jeg gjorde det!!!

Det tog 1½ time i tandlægestolen, og jeg syntes tiden fløj.

Jeg har nu fået renset hele munden og føler mig super frisk - ingen bedøvelse!! Fik noget lokaltbedøvende creme på, og jeg kunne vride mig i stolen for resten af 5'øren, ondt gjorde det, men hellere ondt end bedøvelse. På Fredag skal jeg lige have ordnet det sidste (inden det helt store tigerspring!) og det drejer sig bare om lidt tandrodsrensning af 1 times varighed....

Jeg kom også i banken og fik printet dokúmentation for faste udgifter ud, fik udfyldt ansøgningsskemaet, og fik afleveret hele møllen på pensionskontoret. Heldigvis kom der en sagsbehandler og gennemgik papirene med mig, for at sikre sig at jeg havde afleveret og udflyldt det jeg skulle. Og det havde jeg.
Som slag på tasken sagde hun at der ville gå omkring 3 uger fordi et prisoverslag i den klasse SKAL forelægges tandlægekonsulenten.

Så jeg får svar om små 3 uger om de kan hjælpe mig med regningen, eller om de ikke kan.

Uha, det bliver vildt spændende.

Og NEJ hvor har jeg bare ondt i munden nu, det banker og snurre, men jeg glæder mig alligevel til Fredag og tandrodsrensningen som jeg også vil have foretaget med lokalt bedøvende creme.

De rigtige bedøvelser venter jeg med til tandudtrænkningerne og operationerne, HVIS jeg altså får råd til det.......

Av av av..... krammer lige mig selv fordi jeg har været så dygtig.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat