Emner: ny
Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2011, 20:33   #4
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af indigo Se meddelelser
Jøsses altså, det er muligvis det værste job for mig overhoved. Jeg håber bare at de ikke vil forlænge mit ophold der.
Hej Indigo!
Velkommen til K10!

Hvorfor i alverden er du i praktik i ældreplejen når det i den grad er et arbejdsområde du ikke kan se dig selv indenfor?

Uanset hvordan du er havnet der, så skal du tage kontakt til din sagsbehandler og sige, at du ikke bryder dig om at være der, og meget gerne vil i praktik inden for et andet arbejdsområde.

Hvad kunne du godt tænke dig? Prøv at overveje det, så du kan fortælle sagsbehandleren hvad du interesserer dig for.
Det meste er muligt... Tøjbutik? Blomsterbinding? Kontorarbejde? Lagerarbejde? Rengøring? Sætte varer på plads i et supermarked? Eller...?





Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Det lyder da entlig også lidt mystisk at du skal deltage i plejen af borgerne hvis du ikke har en uddanelse indenfor faget ude på plejehjemmet hvor jeg arbejder er det kun det uddanede personale samt elever i oplæring som tager sig af den slag opgaver,men håber da for dig at du finder en anden praktik.

mvh katrine

Hold da helt op - det er godt nok luksustilstande!!!!!
Inden jeg blev syg var jeg afløser i hjemmeplejen i et halvt års tid. Havde INGEN uddannelse, men blev "lært op" tre dage, og så var jeg ellers ude på cyklen og hjemme hos borgerne.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat