Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2011, 19:23   #3
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SmallAngel Se meddelelser
Nu har jeg så sorteret mine papirer og sendt en mail afsted til min SB..
-men jeg er en lille smule spændt i maven, på alt det som skal ske, fremover, da alt er gået så langsomt de sidste 5 år, og i bare disse dage er der sket mere i mit hoved end på de 5 år..

Jeg er aldrig rigtigt blevet "sat ind i min sag".. -Hvis man kan sige det sådan, og jeg ved ikke hvad man skal lægge vægt på, hvad der skal stå, og hvad ting kan medføre og udledes af hvad der står.. Altså hvad skal der stå i mine lægelige papirer før det medfører gavn for mig, og hvad kan gøre gavn for kommunen? Det meste er jo foregået forbi mit hoved med advokat, forsikring, læger osv, fordi jeg havde værge på sagen dengang..

Så hvis der er en person herinde, som er god til at forstå hvad de lægelige papirer betyder for mig og eventuelt kommunen, så vil jeg rigtig gerne i kontakt med dem, og oplæse de væsentligste papirer.. Jeg har både fastnet og skype, og mobil.. Jeg tror det vil kunne give mig en bedre forståelse for min nærmere sortering hvis jeg skal til det §17..

Knus og kram til Jer alle, og tak for den store hjælp indtil videre..
SmallAngel - jeg tror altså, du skal tilbage i din oprindelige tråd, din forhistorie taget i betragtning.

annagw råder dig super, men din forhistorie er væsentlig i forhold til, hvor du står lige nu.

Bare min ydmyge mening :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat