Se enkelt indlæg
Gammel 12-03-2011, 07:27   #3
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Hejsa SmallAngel

Puha, hvor sugede det gevaldigt i min mave da jeg læste dit indlæg, og jeg vil sige: "Velkommen i klubben".

Vi er rigtig mange herinde, der kan nikke genkendende til meget af det du skriver. Nederlag efter nederlag, følelsen af magtesløshed, urimelig/umenneskelig sagsbehandling og sager der trækkes i langdrag, samt følelsen af at "stå på perronen, og se togene køre forbi".

Men fat mod. Herinde er der rigtig mange gode mennesker, med hjertet på det rette sted, der er selvlærte eksperter indenfor lovgivningen.

Jeg ved at et af de første spørgsmål til dig vil være:

Har du en ressourceprofil, og er den opdateret?

Som jeg forstår det, har du fået afslag på smertebehandling? Hvad er begrundelsen for det.
Personligt lider jeg af kroniske lænde-/bensmerter, og jeg blev uden problemer henvist til Ålborg Smertecenter.

Hæng ikke med "næbbet", SmallAngel.
Som du kan se, er vi mange i samme båd. Og selvom livet er svært, indeholder det trods alt også lyspunkter. Du skal først og fremmest lære at skelne skidt fra kanel. Find det positive i din hverdag, eller omkring dig. Og hold fast i det når tingene bliver svære.
Jeg kan læse udfra dit indlæg, at du har din mors skulder at græde ved. Til det vil jeg sige: "Mor er den bedste i verden".
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat