Emner: Jubii
Se enkelt indlæg
Gammel 07-03-2011, 17:37   #8
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mik16 Se meddelelser
Jamen så tillykke Keld & kone.

Håber jeres tur bliver en dejlig oplevelse..

Min sidste rejse for 4 år siden, var kort men vildt spændene. Den varede ikke længe, men oplevelserne var ægte: ud af kroppen oplevelser.
Hjemturen blev klaret af en kyndig person, ved hjælp af lidt strøm, og flere venlige puf i brystet..
Mange tak..

Er squ blevet helt træt af at se rejsemål, grunden er alene at jeg har fundet ud af hvor vigtigt det er at jeg gør det.

F.eks:
Herhjemme har jeg svært ved at komme op og ned af trappen pga lammelse og balance problemer, men er jeg ude at rejse har jeg ingen, har f.eks gået op/ned af trapperne til toppen af peters kirken i rom uden problemer og hold kæft hvor er der mange trapper i rom. Men 2 dage efter vi kom hjem fik jeg problemerne igen desværre

Herhjemme har jeg svært ved at komme til brugsen og tilbage ca 400 meter hver vej, men er vi ude at rejse vader vi rundt hele dagen.

Herhjemme har jeg nogle gange problemer med at orientere mig om hvor jeg er og hvor jeg skal hen, men er vi ude at rejse finder jeg rundt uden hjælp.

Sådan er det med flere ting.

Vil så gerne finde ud af hvorfor den forskel er der. Måske er det bare det at man oplever noget nyt der gør det. Men hvor er det lækkert at man bare for nogle dage kan det man normalt ikke kan. Giver mig troen på bedringen vil komme

Men den "rejse" du beskriver vil jeg vist nok vente nogle år med, men velkommen hjem igen
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat