Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2011, 17:10   #3
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sun-lady Se meddelelser
Hvis man er døende på et dansk hospital, skal man regne med at dø i sit eget skidt. Nedskæringerne betyder nemlig, at der ikke er ressourcer til at pleje de aller svageste patienter. Der er groteske eksempler på, at patienter der bliver overført til hospice, er beskidte og med så lange negle, at de ikke kunne gå.

Jamen hvad er det da for et samfund vi er blevet?! De der ikke magter at råbe højt, kasserer vi bare. De syge og de døende ski*** vi da bare højt og flot på. De kan jo alligevel ikke protestere. Ikke engang den mest basale form for respekt og pleje, er der længere råd og tid tid. Jeg græmmes og håber jeg falder om af et hjertestop længe inden jeg får brug for pleje

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/201...6.htm?rss=true
Du får heller ikke den mest basale pleje, selvom du absolut ikke er døende, men blot ude af stand til at bevæge dig pga. rygsmerter.
Jeg har lige været der - på hospital i oktober 2010. Glostrup Hospital.

Helt tilbage i 1991 var der ingen neglepleje under 2 måneders indlæggelse, trods adskillige bønner om det. Bispebjerg Hospital.

Et ellers velplejet tandsæt kan blive raceret på kort tid/få uger uden hjemmetandpleje og det prioriteres lavere end neglepleje...

Desværre, ikke noget særligt nyt under solen
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat