Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2011, 16:21   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
MM73 syntes nu at man kan høre CHF sidde og tale ud af Inger Støjbergs mund nogen gange, tror hun er så styret af ham som nogen minister nogen sinde har været ...

Og til jer der ikke ved hvad tid det kommer det er kl 21:25 på Dr 1

Og så har jeg lige sendt mail til kontant om Inger Støjberg også her er hvad jeg skrev


Citat:
Kære Lisbeth Kølster og Kåre Quist, DR Kontant

Jeg ved at flere bruger af hjemmesiden www.k10.dk har kontaktet jer ang jeres udsendelse i aften, og at en har gjort opmærksom på en tråd hvori der bliver skrevet til Inger Støjberg at hun ikke holder sig til sandheden.

Det er mig der har skrevet til Inger Støjberg og har da også fået svar der så endnu ikke er kommet ind på www.k10.dk men jeg fremsender det hermed til jer, som en vedhæftet fil

Som i kan se ud af svaret så svare Inger Støjberg efter eget udsagn ud fra hvad hun mener der vil komme pga regeringens politik end hun svare på hvordan det faktisk forholder sig med den gældende lov, dette er desværre ikke første gang at vi som syge bruger af siden www.k10.dk har oplevet dette.

Ud over at mennesker mister deres forsøgelse når de ryger ud af sygedagpenge systemt så er der også den hage ved det, hvad mange ikke ved, at når de på et tidspunkt så visiteres til fleksjob så er de ikke berettiget til ledighedsydelse men skal fortsætte på den ydelse de kom fra, hvis det så er kontanthjælp (som man ikke kan få hvis man er gift med en i arbejde) så hedder det en §74i som pt er ca 9000 kr om måneden før skat ..

Med venlig hilsen
Jeg har lige skrevet brevet fra Inger Støjberg af og her kommer det så (nogen der kan bruge eller vil have originalen så skriv til mig i pb og vedlæg mail adresse )



Citat:
Kære xxx

Tak for din e-mail, hvor du giver udtryk for at jeg kommer med forkerte oplysninger i Pengemagasinet den 1 december 2010.

I loven er der ganske rigtig ikke en fast nedre time-grænse for, hvornår man kan blive visiteret til fleksjob. Det er dog min opfattelse, at der reelt ikke findes mange arbejdsgivere, der er villige til at ansætte en person med fuld løn, uanset at de får tilskud til lønnen, hvis pågældende kun kan arbejde under 12 timer om ugen, da tilskuddet til lønnen ikke vil dække udgifterne til de arbejdsfrie timer.

Det fremgår af regeringens forslag til en reform af fleksjobordningen, at den flekjobansatte skal have løn for den faktiske arbejdsindsats og derudover et indtægtsreguleret offentligt tilskud. Det betyder, betyder at personer med væsentlige begrænsninger i arbejdsevne i højre grad bliver tilgodeset, da tilskuddet i forslaget til en ny ordning er størst ved en lav løn.

Det betyder også, at selv personer, der har en meget begrænset arbejdsevne og for eksempel kun kan arbejd gange få timer ugentligt., vil kunne få ansættelse i et fleksjob med tilskud, da arbejdsgiveren kun skal betale for det reelle arbejdstimer.

Det bliver derfor mere attraktivt for virksomheder at ansætte personer, der i en periode kun kan arbejde i mindre omfang

Med venlig hilsen

Inger Støjberg
Brevet bliver også sat ind i den oprindelige tråd hvis der er nogen der er interesseret i at debattere det , så kan man gøre det der

http://www.k10.dk/showthread.php?t=1...pengemagasinet
  Besvar med citat