Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2011, 15:21   #6
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Det er netop ved at læse indlæg herinde, der gør mig harm over, at nogle mennesker tager hvad de kan få. Det er i min verden usolidarisk, at modtage div.ydelser, når man samtidig har råd til udenlandsrejser, 3 gange om året.
Mens de svageste blot kan håbe på at få et rimeligt forsørgelsesgrundlag. (mig selv inklusiv)

Jeg tror ikke på at min moralske korrekthed har givet en fattig mand på gaden så meget som en eneste krone. Dog tror jeg på, at hvis alle borgere i dette land, udviste mere moralitet, ift. hvad man havde behov for og ikke behov for, ville det i den sidste ende "regne" på den fattige mand på gaden.

Det kan godt være, at det er naivt at tro på, for med en VKO regering ville de penge statskassen sparer, blive brugt på skattelettelser.

Jeg mener ikke man skal tvinge folk, men måske appelere til deres solidaritet. Statskassen er ikke en bundløs pengetank, som altid vil være fyldt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af sibt Se meddelelser
Sygemelder sig uden grund - hm - vis mig bare èn kommune der accepterer dèt, indvandrer eller ej. Bare endnu en kronik, skrevet af et uvidende menneskefjendsk fjols.
Kan kun være enig.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat