Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2011, 18:50   #1
Anette71
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 8
Styrke: 0
Anette71 er ny på vejen
Smile Nogen som ved noget om patientforsikringen

Hej er ny herinde og i dette system, som man ufrivilligt er endt i ..... syntes godt nok der er meget, man skal forholde sig til og forsøge at få styr på !!

Det drejer sig om, at jeg har fået fejlopereret en skulder, hvor der blev lavet skader på et ledbånd (som blev syet igen under operationen) og så viste det sig, at der også er blevet lavet nerveskader i min arm....så har været sygemeldt nu i over et år og er dermed blevet fyret, da kommunens sociallæge har vuderet at jeg ikke kan vende tilbage til mit arbejde.

Skal fra på mandag starte i arbejdsprøvning for at få vuderet min arbejdsevne.
På trods af at jeg nu har gået til genoptræning i et år, så fungere min arm ikke endnu og da musklerne ikke rigtigt kan arbejde, så stritter armen ud til siden (kan ikke få den til at hænge ned langs siden).

Har smerter 24 timer i døgnet og er på stærk medicin 3 gange i døgnet suppleret med pamol.

Sagen er sendt til patientforsikringen, da lægen har indrømmet at det jo ikke var hensigten, at der skulle ske nerveskader.

MEN hvordan foregår det derinde og hvordan regner de ud hvad man kan få af erstatning, hvis de vil betale noget ?? Får man også erstatning for mistet arbejdsevne, hvis det viser sig at jeg ikke kan arbejde 37 timer om ugen??

Får jo stadig fuld løn fra mit arbejde i de 4 mdr jeg har opsigelses frist, men kommer jo til at gå ned på sygedagpenge, så jeg mister jo penge og er det også noget de dækker ???

Ja undskyld de mange spørgsmål og at det blev lidt langt, men en kort udgave af forløbet skulle lige med.
Anette71 er ikke logget ind   Besvar med citat