Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2007, 22:20   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det anede mig, Lena.

Du samler hele møget - plus datoer for besøg hos egen læge under arbejdsprøvninger, dagbog, originaler speciallægeeklæringer osv.

Laver et sæt evt. til DSI's eller LO's repræsentant i Beskæftigelsesankenævnet.

Så "forsvinder" der forhåbentlig ikke flere dokumenter undervejs.

Så må de jo se på din sag, så der kommer skred i den.

Du kan jo ikke vente på, at kommunen får ressourcer til at behandle din sag.

Et besøg på et smertehåndteringskursus fjerner ikke smerter!!!

Nogle bliver psykisk syge af at henvende sig på kommunen... hvilket jo ikke er noget under med den behandling. Det kræver et godt helbred at være syg, som det står flere steder her på siden.

Men da også "interessant"... ikke sandt?

Man starter med en fysisk sygdom, og ender med en fysisk... næsten som i asylcentrene. De får det også værre og værre!!!

Hvis du læser under Arbejdsevnebekendtgørelsen osv., jobplan osv. her på siden, hvor jeg har understreget nogle væsentlige punkter, kan du endnu bedre forstå, hvad jeg mener med alle mine ovenstående spørgsmål.

Det er blevet min kæphest nu. At lade kommunen dokumentere, hvad den har tænkt sig.

Er man død, kan man heller ikke arbejdsprøves, vel?
Sikke nogle argumenter at bruge... at du ikke var der nok.
Som dem med dropstativer og genoplivede, der skulle arbejdsprøves, jvf. Ellen Ryg Olsens erfaringer.

Kommunen glemmer i sin iver ALT om at hjælpe dig IND på arbejdsmarkedet for at dokumentere, hvorfor du IKKE skal have pension. Sjovt, ikke?

Og den går altså IKKE.

Er spændt på at høre mere.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat