Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2011, 14:43   #15
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
men men men er yderst overasket over at der kun blev brugt en time.. undersøgelser inde for psykiatrien har jeg aldrig hør omtalt til under 3 timer...

så for mig lyder det mere som at anden instans har betalt for et svar. som kunne gøre din sag til deres fordel i behandlingssystemet.. trist men er rigtig nervøs for det..
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Det tror jeg, maja-bell, at du kan have ret i, sidstnævnte altså:
Magen til absurd teaterstykke har jeg aldrig nogensinde optrådt i!
Fedt svar, tak!
Hvad siger I så til kun en god halv time? Det var hvad det tog en kvindlig psykiater at smide et par diagnoser i hovedet på mig, og sende mig ud af døren med et klap i røven og en henvisning til et terapisted - med speciale i : IKKE mine diagnoser?

Og det er som Maja-Bell også beskriver, hvad en yngre mandlig afdelingslæge på et distriktpsyk. hospital efterfølgende så bare 'bekræftede' - uden næsten at kigge mig i øjnene - MAX 20.min hos ham var jeg.

SÅ blev jeg dælme U-samarbejdsvillig!! - og ovenstående var "kun" i forbindelse med en ansøgning til Revalidering; se i min Revatråd, hvordan jeg så endte på pension.

"Fagfolkenes" lemfældige omgang med diagnoser og menneskeliv er den direkte årsag til at udgifterne går amok - sgi ikke de krummer og afslag vi bliver spist af med!

Sidst redigeret af L.S.; 09-01-2011 kl. 14:49.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat