Emner: opgiver
Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2011, 21:14   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af V_Brask Se meddelelser
Jeg opgiver. Kan ikke få pension/fleksjob da alle behandlingsmuligheder ikke er udtømte. Kommunen vil havde mig på kemo, da det er en behandlingsmulighed. Lægen vil ikke ordinære det og ærlig talt ønsker jeg ikke denne behandling, blev simpelthen så syg af den første. Kommunen vil ikke komme med et skriftligt afslag, har søgt i godt et år nu - på det foreliggende grundlag.
Eftersom du "blev simpelthen så syg af den første" må du jo have prøvet det før, ergo er den mulighed afprøvet.
Et eller andet sted må der står noget om din reaktion på behandlingen, og om resultatet af den, fremskaf de oplysninger og aflever dem på kommunen, mod kvittering.

Hvis du har søgt om førtidspension i henhold til §17 på det foreliggende dokumentationsgrundlag for et år siden, uden at få svar, så kan det betragtes som et afslag, som du selvfølgelig bør anke.

Om du så skal sende anken til kommunen først eller sende den direkte til ankenævnet har andre måske en mening om.

Sammen med anken sender du oplysninger om alt hvad du har været igennem af behandling, også kemoen.

Og når din anke lander hos ankenævnet bør du bede om aktindsigt der.

Du må fan.... ikke give op, bliv gal og vis dem, at de aldrig får dig ned med nakken, Grrrrrrrrrr.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat