Emner: Hurra for Rie
Se enkelt indlæg
Gammel 27-12-2010, 18:54   #1
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Hurra for Rie

http://www.tv2nord.dk/arkiv/2010/12/...997&autoplay=1

Godt nok er det kun en lille sag, men der skal jo startes et sted, og Ries er bedre end ingen ting.

Det der med først at få svar 2 dage før, og have rykket i flere måneder har jeg så men også prøvet, jeg ved dog at der ikke er tale om samme sagsbehandler, for ham jeg havde blev fyret kort efter episoden med mig.

Nu kender jeg ikke Ries sag, men det undrer mig en del at hun er blevet forlænget (revurderet) for det er bestemt ikke normalt at jobcenter vesthimmerland gør det, i min sag nægter de at der er en § der siger at de skal det.

Men bort set fra det er fristen stakket for Rie, for hun har jo ikke kunnet skrive under på den nye plan, og er der ved reelt slet ikke berettiget til reva-ydelse (fedt at hun så får alligevel) oven i ved hun ikke om den nye plan er på 1 måned eller på 1 år, og før eller siden rander tiden (planen) jo ud, hun får ikke lov at have en planlagt reva i mere end 5 år, og så hedder det altså KHJ.

Misforstå mig ikke det jo fedt nok for Rie, intet ondt den vej (absolut ikke) ikke kun fedt at medierne gider hjælpe, men også at det virker, men det er bare SÅ skummelt at der skal medier til, uhe nu bliver vi bange, der til kunne jeg godt bruge det handlede om nogle af de langt mere uhyggelige sager der ligger i denne kommune, men det har medierne desværre ikke rigtigt modet til, men det kan selvfølgelig være at Rie, har givet dem lidt mere blod på tanden, det håber jeg.

Nu vil jeg lige lade Ries falde til ned igen, og så vil jeg s q selv prøve (igen) og se om de har fået mere mod, eller om det kun er de nemme sager de tør tage... Og dog tror jeg, jeg vil gøre dem opmærksom på at Rie absolut ikke er alene, i denne kommune, at der er sager der er langt mere uhyggelige, og naturligvis opfordre dem til at lure lidt med her på siden
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat