Se enkelt indlæg
Gammel 19-12-2010, 14:37   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg har som udgangspunkt intet imod kongehuset, men de bruger ALT for mange penge, at de bruger jeg ved ikke hvor meget på rejser ol, er jeg så men kold over, der er reklame i det, men at de skal have kunst for flere 1000 kr i hver enkelte rum i privaten, dyre designer møbler osv osv i privaten, der står jeg altså af.

Den ene af ungerne fik kunst malet på vægen for ca 20000 kr... hvorfor er det lige at en alm maler ikke kunne have malet et billed til langt under det halve? hvorfor er det ikke godt nok, vi andre maler det s q da selv, og mange af os arbejder oven i mange flere timer, end kronprinseparet, de har da meget bedre tid end de fleste danskere.

Jeg vil IKKE betale 100000 (eller det der ligner) for deres private køkken, de kan s q da gå i Ikea og købe et lige så godt køkken for LANGT mindre, eller finde deres spisebords stole til 500 frem for til de 7000 de står til stykket, det kan da ikke passe de lider så meget af allergi at det SKAL koste kassen og være dyrt design for at de ikke får udslet af at benytte det.

Nej det s q ikke okay, slut basta. Og det er altså ikke fordi jeg ikke gerne vil bevare kongehuset, men jeg vil også gerne have fjernet de syge og fattige fra gaden, og det overforbrug kongehuset har (får lov at have) kan sagtens bruges meget meget bedre ude i samfundet til dem der virkelig trænger, kongehuset er sikret tag over hovedet og mad i munden, dyre udlandsrejser osv osv, som andre aldrig kommer i nærheden af, de behøver slet ikke bekymre sig om, om de risikere at gå fra hus og hjem, eller om hvordan de får mad i munden hele måneden (og det behøver de altså heller ikke komme til)

Jeg har før hørt nogle, jamen mange af pengene går til vedligehold NEJ! det betaler staten, det er ikke kongehusets egne penge, det er en ekstra konto, jamen meget af det de har i husene er betalt af staten, jo jo de fik en masse fine gaver, men der er det jo så netop vi har et problem, for de kunne fint undvære langt de fleste af de gaver, det var slet ikke nødvendigt at læsse de penge den vej, det ville have været meget bedre at give det til de fattige og hjemløse, der til så var fx deres spisestue møbler IKKE gaver, men betalt af deres eget bugt, de fleste af de gaver de fik, var til de offentlige gemakker, og det er altså dem der trækker turister, ja altså når man kan få lov at komme ind og se dem, for det kan man ikke bare lige, næææ nej det er til statsbesøg og ved ligende særlige lejligheder, så det er der faktisk ikke ret meget turisme i.

Og hvad så når alle deres unger bliver voksende, hvem skal forsørge vores små prinser og prinsesser?? jo det skal vi, ikke for det beløb kongehuset får i forvejen, næ nej det er absolut ikke godt nok, de får da hver deres egen kasse at tage af.... selv ikke der behøver de bekymre sig, deres unger er sikrede, og skulle det nu være så de får så mange at de ikke har til en guldske, men kun en sølvske, ja så får de da bare lige lidt flere penge, så der er til en guldske til ungerne.

Som sagt jeg vil gerne have kongehuset, men på fornuftige primisser, og det de er her på nu, er IKKE fornuftigt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat