Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2010, 20:08   #5
Hanstad
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2010
Indlæg: 20
Styrke: 14
Hanstad er ny på vejen
Kære alle,

Tusind tak for svarene.

Jeg har søgt FP på en § 17, men fik afslag. Jeg har søgt om revalidering, men fået afslag fordi jeg er ung, har en god uddannelse og har haft et godt job... Jeg har søgt fleksjob, men fik afslag. Kommunen mener, at jeg har fine muligheder for at vende tilbage til ordinært arbejde.

Jeg er begyndt i behandling hos en psykiater og får så rigelig medicin nu, at det kan slå en hest ihjel. Han har udtalt, at min erhvervsevne nok aldrig bliver mere en 50% fordi jeg har fået varige mén af mit voldsomme stressnedbrud og deraf opståede manio-depressiv diagnose. Men det vil kommunen ikke lytte på, og de synes jeg skal i arbejdsprøvning, så de liiige kan teste mig igen. Dette fraråder min psykiater, da der er risiko for kraftig forværring af min sygdom. Men det vil kommunen ikke lytte efter.

Så pt. er opskriften for mig, at jeg går uden nogen indtægt indtil min psykiater (og jeg selv) føler at det er forsvarligt at jeg arbejdsprøves. Når dette så sker, må jeg via kommunen komme i ubetalt arbejdsprøvning og når det så passer kommunen, kan de stoppe arbejdsprøvningen og derefter tage stilling til om jeg så skal have revalidering. Efter endt revalidering, så er det om igen med arbejdsprøvning....og så er vejen måske banet for et fleksjob.

Det er hårde kår at være syg i DK - jeg forstår simpelthen intet!!!

Held og lykke alle sammen på K10 - det er sgu ikke helt let det her (

KH.
Jacob
Hanstad er ikke logget ind   Besvar med citat