Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2010, 09:54   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
flex job eller skåne job, eller en pension i værste fald
Skånejob er job på FP, eller sagt på en anden måde finbder man et job som FP´er hedder det et skånejob bare lige så du ikke bliver forskrækket hvis de begynder at blande tingene sammen, for de blander netop ikke?

At du er uden forsørgelse, når kommunerne har sådan en borger, har de en eller anden meget kedelig tendens til at tænke, så koster det ikke os penge, og så gider vi ikke gøre noget ved det, nogle oplever totalt syltning, hvor der absolut intet sker, andre oplever at tingene tager 3 gange så lang tid som for dem der koster (og for os, tager tingene i forvejen ofte meget meget lang tid, jeg har lige straks brugt 12 år i systemet) kun meget meget få, gratis borgere får inden for denne del af systemet en ordentlig og hurtig behandling desværre.

Så du er nok nød til at indstille dig på at det er dig der skal være fremme i skoene, meget insisterende, hele tiden og så igen skrive og spørge hvor langt de er med din sag, spørge efter hvad det næste du skal er, bede om at blive afklaret (stil gerne spørgsmålstegn ved det, hvorfor er jeg ikke blevet arbejdsprøvet endnu? hvorfor afprøver i ikke revalidering... fleks som loven foreskriver i skal? hvorfor dit og hvorfor dat) klø på, gerne ofte til der begynder at ske noget.

Jeg ved godt det ikke er særlig rat at hetze dem på den måde, men på den anden side er alternativet måske til du går på pension, uden forsørgelse.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat