Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2010, 20:55   #1
tusindblomst
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 31
Blog Indlæg: 3
Styrke: 14
tusindblomst er ny på vejen
Lidt om min sag.. og måden man behandles på...

jeg er en kvinde på omkring 40 som simpelthen ikke magter mer mht.min sag, systemet osv... Jeg har været igennem et meget langt forløb.. næsten 4 år er gået .. jeg faldt på mit tidl.arbejde pga dårligt arbejdsmiljø .. Og har efterfølgende været i virksomhedspraktik , gået i stressbehandling (uden om det offentlige ) haft tildelt psykbistand i starten via fagforening (få timer) hvor tidl.arb.giver betalte lidt hertil, da det var foregået på arbejdspladsen..
Jeg har oparbejdet mig til at kunne klare omkring 16 timer.. og har fået skrevet en rapport fra arbejdsstedet, hvor der bla. står at jeg ikke er kommet mig helt oven på de oplevelser - Desværre ..

Jeg føler mig som en brik i det her sytem og er opdraget til at behandle folk ordentligt .. og hvad oplever man ?? at blive skidt på .. lige lidt mer.. Som om man ikke er blevt skidt på i forevejen...

Er det det, der er meningen med at man har forsøgt at arbejde sig tilbage til sit normale liv?? jeg har simpelthen fået nok...

I mit forløb har jeg fået konstateret belastningsreaktion, samt streng stress osv. og så først lægeerklæringen, da kommunen havde indhentet den (skal nævnes at den ikke var lavet via dem).. Den var ikke gyldig mere og da ben sagsbehandleren ved udgangen af mit jobforløb, havde "glemt" at meddele jobcenteret at jeg KUN var i stand til de timer.. ja, så overgik jeg "deværre" til kontanthjælp... Og havnede nu et nyt sted i centeret, hvor en ny sag skulle igang..Flexjobansøgning...

Jeg blev sendt til plan og handling og havde fået tilbagevendende stresssymptom...døjede med det i forevejen, men blev forværret af det uvisse..Plan og handling varede kort og jeg blev sendt tilbage til centeret... skulle nu til en ny læge, hvor mødet der ikke var særligt behageligt...

det gjorde jeg meget hurtigt opmærksom på..og blev opfordret til et brev.. Viser sig at lægen VAR syg.. og vil næsten ikke uddybe mere.. andet end at jeg nu her har været til en samtale i det offentlige... Da jeg sad hos det offentlige fik jeg bla. af vide at jeg skulle være glad for at jeg var indkaldt fordi, de havde mange sager...
Har fået tilsendt et parpir jeg skal underskrive ved bekræftelse af samtale...

her står bla. at jeg ikke ønsker mere beh. men det er ukorrekt ?? jeg magter ikke mere - og der er forskel ...

Jeg har gået i psyk.beh., været i stressbeh.samtidig med jeg var i virksomhedsjob... Det her , det er lige til ........

Inden min underskrift ville jeg sikre mig, om jeg måtte rette det og kontaktede herved sagbeh. "pænt og høfligt" Hun var så ubehagelig ... som hun sagde...jeg var i tvivl om jeg sku sende det til dig..og endte ud I at jeg bare kunne smide det ud osv. Hva gør jeg???

Hun bebrejde mig at jeg havde ringet hver dag (ukorrekt) og det her bare var en opfølgning.. for at modtage kontanthjælp..

jeg har ikke engang været i den afdeling i 2 mdr. idet de er rykket sammen med en anden... havde kun mødt hende en gang, hvor der var roid i min sag..

Jeg magter ikke mere af det.. hvem vil hælpe mig ?? har været udsat for arbejdsmiljøbrud på arbejdsplads...kæpmet mig vej tilbage..og møder nu det her... Hva skal jeg gøre??

Skal det ikke ændres når en sagbehandler skriver forkert.. eller må de bare behandle en så dårligt, fårdi de ved man er nede i forevejen...

havde jeg vidst min sag( jeg ) var et problem, så havde jeg slet ikke kontaktet dem..men havde jeg andre valg ?? Nej

Hvem kan hjælpe.. Jeg kan ikke det repekløse mere... har ikke gjort nogen noget, andet end at være godt naiv...

mht.brevet jeg har sendt, da hedder det sig nu at det da er meget godt at få det ud ??? AF HVAD::: Jeg blev opfordret til det efter besøget hos lægen..
Det her er sygt... Jeg er stressramt men sku ikke skør...

Please.. Et par ord med på vejen .. På forhånd tusinde tak (hvis det er muligt)
tusindblomst er ikke logget ind   Besvar med citat