Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2010, 00:18   #23
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
tja selvom jeg ikke stemmer på de konservative så går man nuengang efter manden, når man påstår konservative siger, at overgreb på små børn er helt iorden.

Det er så for øvrigt ikke første gang logikeren laver det nummer og så må man godt give igen med samme mønt.

@Hejdein

Det du ikke fanger, det er, at indlægget er stillet op sådan at det handler om manden (de konservative)

Der er ingen bold (altså ingen substans) da udsagnet ikke har hold i noget som helst.

Når det forholder sig sådan så må man efter min mening også gå i rette med ham der har postet indlægget...

At tråden så har udviklet sig til en generel debat omkring omskæring, (som jeg for øvrigt, har blandede følelser omkring) det mener ikke, der er nogen, der kan have problemer med.

Jeg ved heller ikke om du har bemærket det med såvel Logikeren som jeg har faktisk skrevet indlæg til hinanden i en pæn tone.

- Så som jeg ser det er vi såmænd bare "Even-Steven".

Jeg har ikke noget (personligt) mod logikeren, og jeg har heller ikke oplevet at logikeren skulle have noget mod mig.

Tilgengæld tro og mener jeg at hvis du ikke var fremturet med dit indlæg, og jeg med mine som svar der på, så ville det sådan set være gået af sig selv.

Jeg ved ikke om det forholder sig sådan men jeg føler, at du kun tager notits af det du vil tage notits af Jeg bliver så ved med At fremhæve den del du ikke tager notits af min gentagne fejl og stædighed som jeg ikke rigtigt kan slippe

Jeg kan dog ikke lade være med at tænke at det faktisk er det, der blandt andet skaber mudder og lukkede tråde her på forum - At det hverken skyldes indlæg eller overskrifter, der med det samme går i sig selv igen
superhoax er ikke logget ind