Se enkelt indlæg
Gammel 12-11-2010, 13:11   #3
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
De to ting er ikke de samme. Morbus Crohn er en differential diagnose til din diagnose. Så ingen sammenligninger der.

Se evt dette link: http://www.laegehaandbogen.dk/defaul...?document=2289 Her kan du læse lidt om forekomsten, årsager, behandling osv. Som jeg læser det, kommer man meget langt med en fiberrig kost og evt afføringsmiddel ved forstoppelse. Så din læge var ikke helt forkert på den, da han nævnte gulerødderne. Heldigvis findes der jo så gode kostfibre i mange andre fødevarer en gulerødder.

Ikke for at kloge den, men jeg tror, man skal være meget varsom med at sammenligne sine symptomer med det, man kan læse sig frem til på nettet. Der er mange super gode informationer på nettet, men man skal være lidt varsom med det. Lidt det samme som da jeg havde psykiatri og sygdomsfag på mit studie, hvor vi alle havde mindst 5 dødelige somatiske sygdomme og 10 psykiatriske diagnoser i takt med, at vi gennemgik de forskellige diagnoser og kunne se div symptomer ved os selv. Heldigvis holdt det jo ikke vand hos nogen af os :-)
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat