Se enkelt indlæg
Gammel 08-11-2010, 15:56   #10
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Hvad er grunden til at vente til december?
Har du en aftale med din sagsbehandler om forløbet?

Da det stod klart for mig i starten af året at førtidspension var den eneste løsning, blev den nye sagsbehandler (tildelt i maj) med det samme informeret og rykket for at færdiggøre sagen

Da sygedagpenge udløb den 31/7 havde hun stadig ikke påbegyndt arbejdet med ressourceprofilen (som loven foreskriver)

Ej heller da 4 ugers fristen for stillingtagen til om sygedagpenge skulle forlænges, havde hun arbejdet på den (som loven foreskriver)

Ej heller den 22 oktober, da socialchefen personligt havde garanteret at alle mine papirer ville være ajourført til

Vi har begået den fejl at stole på at arbejdet nok skulle blive gjort, hvis blot de fik tid nok.
Nu er næste stressfaktor om ressourceprofilen overhovedet vil være færdig når forlængelsen af mine sygedagpenge slutter til februar

Synes bare jeg vil nævne det, så du ikke risikere at vente unødig lang tid, fordi du er flink og give sagsbehandleren den tid, hun har 'brug for
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat