Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2010, 00:31   #8
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Hej alle sammen, og tak for de mange rigtige gode indlæg ;-)

Grunden til at min sagsbehandler skulle lave en RP, var fordi hun stoppede mine sdp og vi ankede sagen.
Beskæftigelsenævnet har så henvist jobcentere og sagt at den afgørelse var ugyldig.
De lagde bl.a vægt på at min sagsbehandler ikke havde lavet RP, og 5 andre ting, hun skulle iøvrigt lave en ny afgørelse efter pensionsloven.
Men nu har min sagebehandler så igen afvist at forlænge mine sdp hvor vi igen har anket.
Nu har hun så lavet den RP som jeg omtaler, og intet tyder på at hun forlænger sdp, så den ryger jo så ind til beskæftigelsenævnet igen.

Men det er den samme mølle om igen, hun har stadig ikke overholdt hvad beskæftigelsenævnet havde henvist jobcenter til at gøre...
Jeg har lige et spørgsmål til det her:
Hvis min sagsbehandler stadig ikke forlænger sdp og beskæftigelsenævnet igen henviser jobcentere.

Kan man så blive ved og ved med at anke eller kan beskæftigelsenævnet til sidst ændre afgørelsen?


Jeg kan forstå at i alle sammen er enige om at hun ikke kan komme videre før jeg har skrevet under på den RP.
Så den underskrift for hun IKKE, jeg har lige læst den igennem igen, og næsten det hele er løgn og latin, mange af de ting hun skriver som jeg skulle have sagt passer overhovedet ikke.
Jeg er måløs...

Men sagt snakker jeg med advokaten på mandag om hvad vi gør..
Men i er faktisk kommet med rigtigt mange gode ideer.
Jeg går igang med at skrive det ned som jeg mener skal med i RP og de ting jeg mener der skal ændres..


Det med min arbejdsprøvning forstår jeg simpelhen ikke hvorfor det ikke er med, i den rapport står der nemlig "At der ikke kan findes ressorcer der kan anvendes på arbejdsmarkedet"

Jeg har iøvrigt søgt §17, min advokat mente ikke at der var mere at gøre, jeg får svar i starten af november om jeg får tilkendt det eller ej...

I må altså undskylde hvis jeg ikke har fået svaret på det hele, eller at mit indlæg er lidt rodet.
Men jeg skriver simpelhen i vrede, og så har jeg så meget i tankerne jeg gerne vil skrive så det måske godt kan være svært for andre at læse...

Men igen tak for de super gode råd i alle sammen er kommet med ;-)
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat