Emner: Tortur !
Se enkelt indlæg
Gammel 21-09-2007, 10:12   #40
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nefer Se meddelelser
Som djævlens advokat, så er det vel også unfair, at en hjemmehjælper skal udsættes for kræftfremkaldende stoffer i arbejdstiden? Det er jo ikke altid lidt, de folk ryger. Da jeg arbejdede nogle år som hjemmehjælper, havde vi klienter, hvor der var helt og aldeles tåget af røg, når man kom ind. Det var ikke super sjovt at være der 1 time.

Noget andet er så, at det strider meget imod reglerne omkring selvbestemmelse i eget hjem. Jeg ville nok foretrække en henstilling til folk om, at de ikke røg, mens hjælperen var til stede, men tvivler også på, at en sådan ville blive efterfulgt der, hvor der var mest behov.
Så skal du også forbyde alle andre former for forurening :alle former for biler, fabrikker, busser, kemikalier, gift I maden ,fly, toge,fjernsyn, fladskærme, computere, mobiltelefoner, farvestoffer , rødt kød,tilsætningsstoffer, plastic, alkohol også kaldet sprut , medicin (kemisk) p-piller,narkotika,maling,bly,pesticider , makeup...for alt det er også kræftfremkaldende !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat