Se enkelt indlæg
Gammel 14-10-2010, 15:15   #16
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Loppen Se meddelelser
Det synes jeg er en meget fordomsfuld påstand, der er med til for det første at stigmatisere de mennesker, der uforskyldt kommer ind i "systemet" på grund af sygdom og for det andet at frikende kommunerne for ansvaret for deres skadelige og tåbelige dispositioner. "Personen var nok knækket alligevel, så det er ikke vores skyld..."

PS
Kender selv en del, der kom ind i "kødhakkemaskinen" med en sygdom men ikke med en skrøbelig psyke og kom ud på den anden side som kuede og stressede nervevrag på grund af mistænkeliggørelse, kontrol og umenneskelig behandling. Der ER noget, der er helt galt.
Jeg ville bestemt ikke stigmatiser nogle,og skrev jo,tror og nogle.

Selv mener jeg at jeg har en lille social forbi,og jeg kan godt klare at møde andre mennesker og samarbejde i det SMÅ.
Men lige så snart jeg prasset ud hos en Anden aktør hvor jeg jo er tvunget til at skulle være social med mange på engang,mens ens liv endnu en gang skal kranges ud og noteres,ja så er jeg ved at knække,jeg bliver usikker på alt og alle ,og jeg er sikker på at skulle jeg være sådanne et sted 6 måndre så ville en eller anden lidelse komme ud i lyslue.
Og jeg tror ikke jeg er alene om at have det sådanne - der er nok flere af min slags er jeg bange for.

Men undskyld hvis nogle føler sig ramt af mit indlæg.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat