Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2010, 12:14   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Hvorfor ikke bare, efter møderne skrive et brev hvor du beskriver at du opfattede det og det på mødet, hvilket du gerne vil have sagsbehandler til af af- eller be-kræfte? Er dette korrekt forstået?
Og så til slut naturligvis bede om at dit brev vedlægges din sag.

Du gemmer naturligvis en kopi

Næste gang du beder om aktindsigt, skulle dine beskrivelser af møderne gerne ligge i din sag, hvis ikke så klager du selvfølgelig over at notatpligten jævnfør retssikkerheds loven ikke er overholdt, og så skulle den potte gerne være ude, og du er fri for at føle angst for at tingene ikke kommer ind i din sag.

Noget lidt andet er: Jeg taler af dårlig erfaring når jeg skriver til dig at du død og pine er tvunget til at sørge for at have en besidder med dig til møderne hos kommunen. Se evt mit indlæg: "hvorfor reagere så voldsomt" der ender du meget meget nemt, hvis du ikke begynder at passe på dig selv.
Har du noget fagforening du kan drage ind i din sag, så gør det, dur de ikke lige til det du skal bruge dem til, så prøv en anden afdeling, der er stor forskæld på deres kompetance alt efter hvilken afdeling man bruger. Altså bare fordi man et sted oplever at fx 3F ikke er meget bevendt, så kan de sagtens være det i de andre afdelinger.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat