Se enkelt indlæg
Gammel 28-09-2010, 10:07   #23
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Jeg er ikke helt så "negativ" som annagw, jeg synes man skal prøve at gå efter det, som man føler for.

Men jeg er enig i skepsisen, 10 timer er altså ikke meget, heller ikke til et fleksjob. Og det er jo også ganske rigtigt ikke for sjovt, hvis du skulle ende på kontanthjælp.

Jeg kender ikke reglerne på området, men jeg ville i hvert fald have på skrift, at jeg måske kunne få hvilende pension, mens jeg prøvede mig af, eller fleksydelse i hvert fald, sådan at du ikke risikerede at stille dig selv værre.

Er det egentlig fordi du gerne vil arbejde, eller fordi du gerne vil have en uddannelse?

Hvis det er for arbejdet, så er der jo muligheder for skånejob, og da findes da få-timers stillinger, hvis du nu f.eks. er en god sælger, jamen så er der tupperware osv
Frivilligt arbejde skal man heller ikke kimse af, selvom det selvfølgelig ikke giver ekstra i pengepungen.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat