Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2010, 16:23   #16
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Milla for mig lyder det som om de allerede har lukket dine sygedagpenge d. 30 sept. ???

I forhold til det kirugen skriver mener jeg, at du måske burde kunne forlænges i forhold til:

§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

Stk. 2. Ved forlængelse af sygedagpengeperioden efter stk. 1, nr. 3, ses der bort fra den periode, hvor den sygemeldte venter på behandling på et offentligt sygehus

Det var måske også den du har henvist til allerede ?? Jeg syntes dog at din sag virker lidt forvirrende. Har lægekonsulenten udtalt sig ? Venter I stadig på journal oplysninger og har du overhovedet set og skrevet under på / bekræftet din ressourceprofil ? Hvis sidstnævnte ikke er sket, kan dine sygedagpenge ikke stoppes, da dette således vil være ugyldigt i forhold til en ugyldig rp.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat