Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2010, 15:07   #7
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
M2Y

Kig ude i siden og se en gammel garvet vesthimmerlænding *suk*

Nu har jeg desværre ikke erfaring med Knud, Men Jens Lauritsen var GENIAL! Han blev nemlig stik tosset når borgerne følte sig nødsaget til at kontakte ham, og han kan altså blive edder spændt rasende *gg*
Dog har jeg ladet mig fo9rtælle at forholdene er blevet, væsentlig rineger efter Knud er kommet til (sørme godt nogle idioter ville have ham ind og side)

Mht Mail, at de ikke vil kvittere kommer du nemt over brug outlook, den kan du sætte til helt automatisk at bekræfte modtagelse. Du sender mailen, de vil åbne den, computeren siger næææ nej kamerat, du skal lige bekræfte afsender i at du har modtaget før du må læse noget som helst

Nå men du har allerede givet dem for lang snor, de er i fuld krig med at danse... her skal de have super kort snor, og man skal overhovedet ikke acceptere noget som helst udeoms bævl, ellers danser de, det kan du være 210% sikker på.


Kære Borgmester Knud Christensen

Da jeg siden den xx/xx har ventet på at få svar på hvornår min sygedagpengesag kan genoptages, og siden gentagende gange har jeg spurt til svar, på hvornår jeg kan få svar, dette har endnu ikke været muligt at få.

Derfor ser jeg mig desværre nødsaget til at klage over, des angående.

Jeg skal gøre Borgemesteren opmærksom på, at der på vesthimmerland kommunens hjemmesides oplyses om en svar frist på 4 måneder når det omhandler sociale sager, denne frist er nu overskredet med en måned.

Den lange ventetid har store personlige konsekvenser for mig og min familie, jeg anser derfor dette som en hastesag, da kommunens egne svarfrist allerede er overskredet med 4 uger og udbeder mig derfor svar inden d. xx/xx (giv ham en uge)

Denne mail, er lige ledes sendt til viceborgmester Palle Jensen, i tilfælde af Borgmesteren ikke selv har mulighed for at svare.

Med Venlig hilsen

M2y

Du kan i øvrigt finde de kærer politikere her: http://kommunen.vesthimmerland.dk/si...&expandID=4434

Svarfrister ol nyttigt kan du finde her:
http://kommunen.vesthimmerland.dk/si...216&expandID=0

Min erfaring med Jens Lauritsen er at det bestemt ikke var nødvendigt at skrive til hele kommunalbestyrelsen. Men efter som jeg aldrig har klaget til Knud Tud, skal jeg ikke afvise at det kan blive nøgendigt, men det kan du jo så gøre hvis det andet ikke viser sig at have den ønskede effekt
Dog ville jeg personligt nøjes med at skrive til Jens (altså efter Knud, Knud er trods alt borgmester) men nu kender jeg og Jens efterhånden også hinanden ret godt, både fordi jeg ikke er bange for at klage, men også fordi jeg ind i mellem har samarbejdet med ham via beredskabet, når der har været større ulykker i kommunen.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat