Se enkelt indlæg
Gammel 19-09-2010, 18:16   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Milla,

I første omgang skal du huske at skrive dine indlæg i et, i stedet for 2 efter hinandet. Man kan redigere og skrive i det tidligere indlæg op til 6 timer efter man har lavet et indlæg. Det eneste du gør er at taste på redigér så kan du skrive hvad du vil i dit tidligere indlæg. Web bliver knotten når vi skriver to indlæg efter hinanden .

For det første skal du vide, hvis du ikke allerede ved det, at sygedagpenge er en kort varig ydelse og punkterne for forlængelse skal opfyldes til punkt og prikke ellers går den ikke. Bliv ikke forundret hvis de stopper dine sygedagpenge, men tag kampen op forinden.

Pt. skal du ikke spekulere på hvad du evt. skal lave om 52 uger uger iht. §27 stk. 3, du skal bare have forlængelsen på plads, for det er denne jeg ser som din eneste udvej til forlængelse !! Du må jo ikke arbejdsprøves og kan derfor hverken opfylde pkt. 1 eller 2.

Ved du hvad kirugen skriver ? Det skal jo nærmest stå ordret før de forlænger og du kan regne med at lægekonsulenten er den der kommer til at stå med den endelige vurdering i forhold hertil.

Jeg ønsker det bedste for dig, men sdp. er en så snæver lov at det kan være utroligt svært at få forlængelsen på plads med mindre man er dækket 100 % ind.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat