Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2010, 01:12   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
humm har ikke nogen gylden nøgle (hvilket betyder der måske findes en?)

Men jeg kender til et par stykker fra min kommune, hvilket er noget jeg ved fra lokalsprøjten. Bla er min øverste beredskabschef´s kone en af de frivillige... hendes arbejde er nemmerlig som underviser på en erhvervsskole, og hun er udd´et ergonoma, så jow jow *gg*
Og så er en tidligere dagplejer her fra byen sørme også medlem, det læste jeg mens hun arbejdede fuldtid som DP´er, og nu modtager dagpenge, så endnu en frivillig.

De (chefen... men hende dagplejeren har altså også, det så bare en datter) har en søn der er multihandicappet, og spørg hende hvad ADHD er og hun vil se åndsvagt på dig, og spørge om det virkelig er en diagnose?, Ja kære madamme Damp, og så vil hun svare nåååre jamen er det ikke vilde drenge der "hænger i gardinerne?
Og så er det at jeg som ADHD´er siger tak for kaffe, det råd er godt nok ikke meget bevendt.

Nåre ja glemmer helt det jeg vil, prøv at søg på handicapråd og så din kommune, og led efter avisartikler ol, der vil du sikkert støde på et navn eller to. Du kan også finde lokalsprøjtens hjemmeside, og sikkert lave en søgning der, vær opmærksom på om der er en digital lokalsprøjte (det er der her i området, de findes kun på nettet)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat