Se enkelt indlæg
Gammel 19-08-2010, 15:41   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
De gange jeg har klaget har jeg sendt klagen til jobcenterchefen, og skrevet tydeligt at det er en klage, da den ellers ryger ind på sagsbehandlerens bord.
Det er mit tydelige indtryk, at jobcenterchefen starter med, at tage en snak med sagsbehandleren om klagen, da jeg nogle gange har oplevet, at det er sagsbehandleren der har fået til opgave at besvare klagen.

I et tilfælde hvor man ikke har modtaget sin aktindsigt til tiden, ville jeg stile klagen til jobcenterchefen, og gøre opmærksom på, at jeg den og den dato har begæret aktindsigt, men endnu ikke har modtaget noget.
Og så ville jeg vedlægge min kvittering på at begæringen er afleveret, og et udskrift med § hvoraf ens rettigheder ang. aktindsigt fremgår.

I en klage vedr. aktindsigt mener jeg ikke, at der er nogen grund til at nævne nogle navne, da det må være op til jobcenterchefen at vide hvem der står for denne opgave.

I andre klager kan det selvfølgelig være nødvendigt at nævne sagsbehandlers navn, så alle ved hvad der bliver talt (skrevet) om.

De gange jeg har klaget har jeg gjort det i en yderst sober tone, ikke noget med vredes-udbrud o.l., henvisning til relevante §'er, muligvis en vending som "jeg finder det ikke rimeligt" ell.l. og har holdt mig til fakta.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat