Se enkelt indlæg
Gammel 17-08-2010, 22:49   #6
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 35
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Citat:
Ja, Emotionel Ustabil Personlighedsstruktur er en diagnose (kaldes og så Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse).
Da der er flere typer emotionel ustabil personlighedsforstyrrelse præciseres det i lovteksten at det er borderlinetypen der gælder; men tjo, det kan vel fortolkes forskelligt.

Selvfølgelig får man ikke forhøjet kontanthjælp fordi man er selvskadende. Og det er bestemt ikke at anbefale at blive selvskadende. At det stod i mine papirer var fordi at det var et meget stort problem på det tidspunkt.

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge dig hvad det er du søger af oplysninger... Forstår ikke hvad det er du egentlig vil vide.

P.S.
Jeg blev 26 for nyligt, fik vist den forhøjede takst et par år...
Tror vist nok min trækprocent er vist 37.
Okay, kan ikke helt se hvad forskellen er på personlighedsforstyrrelse og borderline, men det må kommunen vel så kunne forklare.

Okay, var heller ikke lige sådan jeg mente det, nej hvem skulle det anbefale det til nogen. Jeg er selv endnu ikke kommet helt ud af det, efter flere år.

Jeg søger bare at vide, om jeg har ret til forhøjet kontanthjælp. Da jeg selv mener dette.
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat