Se enkelt indlæg
Gammel 03-09-2007, 11:11   #2
lena
Mit andet hjem K10

lenas avatar

Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Svar fra Mai Henriksen

Kære Lena

Jeg kan ikke referere, hvad der er blevet sagt på vores interne møder, men blot fortælle, at jeg har set omtalte brev fra Michael Hein Petersen som konkluderer, at sagen er afsluttet, og det er det jeg henholder mig til.

Som skrevet i min tidligere mail går vi som byrådsmedlemmer ikke ned i enkeltsager, da kommunalpolitik ikke er et fuldtidsarbejde. Jeg vil derfor bede dig rette henvendelse til rådmand Erik Simonsen, som er ansvarlig på området, og som kan anvise dig fremtidige handlingsmuligheder i denne sag.

Mvh Mai Henriksen

From: Lena
Sent: 09/03/2007 07:11 AM
To: Mai Henriksen
Subject: Re: Fw: Vedr.: Vedr. tidligere henvendelse omkring min sagsbehandling.

Hej Mai Henriksen

Jeg forstår ikke helt at sagen skulle være afsluttet, er det hvad der blev sagt i redegørelsen?

Jeg afventer stadigvæk svar fra Niels Kjellstrøm, så det lyder underligt at sagen er afsluttet.

Jeg har allerede 12. juli fået genoptaget mine syge-dagpenge på baggrund af nye oplysninger, så din mail synes jeg ikke tyder på en korrekt redegørelse.

Jeg har af Eva Kjer Hansen fået oplyst at jeg skulle klage til Jan Boye, dette afviser han og siger jeg skal klage til Erik Simonsen.
Jeg har klaget til Erik Simonsen, som ikke finder anledning til at kritisere sagsbehandlingen.
Jeg har fået brev fra Sekretrariatschef Michael Hein Petersen, som har forståelse for en indikation af sammenblanding af 2 sager.
Kan du oplyse mig hvem der er den gældende klageinstans i Odense Kommune?

Er det ikke overordnet politik at overholde lovgivningen på området, og sørge for en korrekt politisk holdning til syge mennesker?

Jeg håber du kan hjælpe mig med mine spørgsmål, da jeg i øjeblikket har svært ved at gennemskue hvem der er ansvarlig i Odense Kommune, og hvem der kan forventes at kunne håndtere en klage?

For god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at denne mail offentliggøres på www.k10.dk, idet flere brugere er interesseret i denne problemstilling i Odense Kommune.

På forhånd tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Lena Michelsen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat