Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2010, 10:33   #88
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
Citat:
Hold da op - det var da helt uhyggeligt at skulle det igennem
Du må da være stolt af dig selv - nu Sejt at du fik fundet kræfterne til at komme igennem og til sidst også fik lidt hjælp
Tro mig-den eneste forskel der gjorde, det var at den anden dame på borgerservice havde udvist en god vilje-og ikke krævede yderligere dokumentation... Jeg tror at hun tænkte "dette er ikke min personlige problem-men kommunens, og jeg gider ikke brænde ud pga det her"... Jeg tror at der er også en stor forskel om medarbejderne på kommunen erklærer noget for deres personlige korstogt i kraft af eget arbejde, mens andre ikke gør det... Om de vil have at deres ansvar i jobbet er større end det reelt er-så de kan føle sig "store"... Alt det andet -inden jeg kom til hende - i deres øjne var jeg skyldig indtil jeg selv beviste det modsatte...
Gudskelov er der også lidt en lovgivning som kan beskytte borgeren-men kun hvis man som en borger har kendskab til denne lovgivning... De fortalte mig f.eks at det er mit ansvar at bevise at der ikke er andre i boligen... Faktisk ifølge reglerne er det kommunen/folkeregister som har ansvar at registrere og undersøge hvor folk er fraflyttet henne, og ikke mit ansvar som almindelig borger at oplyse om andre folk... Det er deres egen personlige forhold, og ikke mit... Det krævede et par citater i klagen af div som jeg fandt på nettet om lovgivning... Hvad med den borger som ikke kan hjælpe sig selv med sådan noget?
sane er ikke logget ind   Besvar med citat