Se enkelt indlæg
Gammel 18-07-2010, 21:00   #19
Gitte63
Føler sig hjemme på K10
 
Gitte63s avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-09 2008
Indlæg: 31
Styrke: 16
Gitte63 er ny på vejen
at sige fra..

[QUOTE=Solen;113202]Jeg er i endnu et aktivforløb. Det er simpelthen ved at tage livet af mig - fordi jeg er dårlig til at sige fra
Der er fuld forståelse for at jeg ikke kan klare tilbudet, og at jeg er "fejlplaceret" i det aktuelle tilbud. Så der er fuld accept af at jeg tager mange pauser, går tidligere hjem osv....men jeg kan bare ikke finde ud af det. Mon man kan få en tillægsdiagnose som behagesyg autoritetstro arbejdsnarkoman, som har svært ved at acceptere egen formåen - eller mangel på samme
Jeg får gentagende gange at vide, at jeg skal stoppe før min grænse er nået, men jeg fortsætter langt ud over grænsen, og resultatet er ikke kønt! Jeg har så ondt, bliver vanvittig træt og er ved at flå hovedet af mand og børn i ren afmagt. Desuden magter jeg stort set ikke at deltag i den daglige husholdning.

Jeg har vist brug for en peptalk!

Jeg kender alt til det med og ikke kan sige fra.. For som jeg fortæller jobkonsulenter og andre det vedrører mit helbred, det er at jeg jo altså i en lang årrække har arbejdet 60 timer om ugen.. og at jeg så nu ikke engang kan sidde på den flade i to timer uden at jeg har ondt alle vegne.. Det kan min forstand slet ikke takle.. Og man har jo ikke et brækket ben eller arm som folk kan forholde sig til vel?? Som de siger på det sted jeg er i jobafklaring er jo at de ikke kan se på mig om jeg har det skidt?? Jeg smiler jo bare og bliver på min pind de to timer og går direkte hjem i seng og har intet fået lavet siden jeg startede i det afklaring..
Men sender lige en stor til dig vi må håbe vi snart får en ende på det her forfærdelige afklaring
Gitte63 er ikke logget ind   Besvar med citat