Se enkelt indlæg
Gammel 15-07-2010, 21:01   #9
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Kære Multe

Troede helt ærligt ikke at man gad bruge så mange ressourcer på en som arbejder halv tid, imens han venter på undersøgelser og i sidste ende operation.
Jo jo, alt kan gå galt, en simpel tandrensning kan ende med mord - men der er nok større chance for at min mands knæ igen igen kommer til at fungere (det er ikke første gang det går galt, sidste gang var for ca. 10 år siden)

Men han skal nok få meget morskab ud af systemet, han har heldigvis humor (om de så opfatter det som sådan er jo uvist) Men han har bestemt ikke tænkt sig at føje dem i alt hvad de finder på - som han siger: Jeg er ikke afhængig af dem, jeg får løn og bliver ikke fyret med mindre jeg laver noget kriminelt.

Så han ser ligefrem frem til at de prøver at sende ham i aktivering efter operationen, når han skal holde sit knæ i ro. For det tror jeg nu alligevel ikke de får held med ;O)
Men lad os se hvad de finder på, vi tager det som det kommer.

Jeg kan bare være glad for at det ikke er mig, men holde mig på sidelinien og kigge på. Kan jo være de får så ondt af mig med den mand, at de dropper yderligere foranstaltninger og giver mig ro - håbet er jo lysegrønt *LOOOOL*
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat